FESTIVAL NOVÉ GENERACE 2014

23.10.2014 02:55

Pátek 31.10


,,NU“
motto:  NU je přítomnost
             NU je moment
             NU je rozhodnutí
             NU je trvalé
             NU je Teď, které si dobrovolně vybíráme

choreografie a interpretace: Adéla Petáková
choreografická spolupráce: Linda Adami
hudba: ticho
kostým: Anna Hrušková
scénografie: Adéla Petáková

Adéla Petáková (1987)
Původem z Prahy narozena 1987. Je absolventkou konzervatoře Duncan Centre(2009). V současnosti studentkou HAMU – Pedagogiky tance. Absolvovala zahraniční stáže v Lisabonu (2008) a Stockholmu (2014). Působí jako pedagog tance v Praze a v severních Čechách. Částečně se věnuje vlastní choreografické tvorbě a spolupráci na tanečních a divadelních projektech: Zah(r)ada (2009), Ciant/new media and technology, Torsten Michal Horáček (2014), Špalíček,Kytice-Eva Blažíčková (2009, 2014), Circ Impuls (Švýcarsko, 2014).
Vize do budoucna je aktivně propojit činnost pedagogickou a choreografickou, která spolu úzce souvisí a vzájemně se podporuje.
------------------------------------------------------------
SMÍM PROSIT
Sólová etuda s žebříkem


tvorba, interpretace: Marek Zelinka
hudba: Fanfare Ciocarlia, Emir Kusturica

Marek Zelinka (1986)
je to student 3. ročníku oboru pantomima na Hamu v Praze. Člen souboru Mime Prague. Hraje v několika školních představeních jako např. Balanc - akrobatická clownerie, o tom, jak v životě získat balanc; Kabaret Marceau - pantomimická groteska a v různých etudách. Lze o vidět ale i v jiných Loni v Marienbadu, Made in Czechoslovakia (Depresivní děti), Žízně - fyzické divadlo (bakalářská práce Martina Talagy). Natočil mnoho studentských filmů (Cold love, The centrifugal, The Obstacle atd.) a reklam. Zúčastnil se nejrůznějších workshopů s významnými osobnostmi, např. Brian Caspe, Radim Vizváry, Lionel Menard, Erik Roberts atd. Představil se na nejrůznějších akcích a festivalech (Letní letná, Mime Fest, Komedianti v ulicích, My mime, Kiosk festival atd.) Vystupuje s balančním žebříkem.
------------------------------------------------------------
TENKRÁT...
Motto: Jak mocná jen fantazie může být!


tvorba, interpretace: Anna Vanacká
hudba: The Good, the Bad and the Ugly (soundtrack)

Anna Vanacká
Pochádzí zo Spišskej Novej Vsi, kde sa narodila a žila do svojich 15. Potom navštevovala 4 roky Súkromné konzervatórium v Košiciach, kde študovala a úspešne ukončila odbor činoherné herectvo a muzikál. Vďaka workshopu, ktorého sa zúčastnila začala inklinovať k pantomíme. Na základe prijímacích skúšok bola prijatá a momentálne študuje na HAMU druhý rok na katedre pantomímy. Popri tom sa zaujíma o vzdelávanie detí v predškolskom veku.
------------------------------------------------------------
PAUSA

------------------------------------------------------------
AKVAREL
motto:  Jasný obraz se rozplývá.
            Štětcem jistým namalovaný.
            Tiše prší.
 
námět a koncept: Roman Zotov
tvorba a interpretace: Anita Bánhegyi, Zdena Hüttlová, Roman Zotov
hudba: Ludwig van Beethoven, Erik Satie
světelný design: Lukáš Benda

Poděkování Karolíně Hejnové a týmu Studia ALTA a Lence Flory.

Anita Bánhegyi (1988)
Pochází z Budapeště, kde se poprvé setkala s tancem v rámci tanečního improvizačního večeru.  Absolvovala řadu workshopů a seminářů. Od roku 2011 je studentkou Konzervatoře Duncan Centre. Během studia spolupracovala s Petrou Hauerovou, Dagmarou Chaloupkovou, Zuzanou Sýkorovou, Majou Delak, Terri Weikel, Vladimírem Rodriguezem, Stefanem Dreherem atd.

Zdena Hüttlová (1992)
V dětství navštěvovala ZUŠ Horní Slavkov. Poté se přihlásila v roce 2009 na taneční Konzervatoř Duncan Centre , kterou ukončila v roce 2014 jako diplomovaný specialista se zaměřením na pedagogiku a scénický tanec. V současné době vyučuje tanec na ZŠ Moskevská v Praze 10.

Roman Zotov (1990)
Pochází z Ruska, kde se profesionálně věnoval latinsko-americkým tancům (třída B). Zároveň navštěvoval workshopy a semináře street dance (hip hop, house, poping atd.), jazzu a moderního tance. V tomto směřování pokračoval i po příchodu do České republiky
V roce 2011 získal titul bakaláře na fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze a rok později byl rovnou přijat do druhého ročníku na Konzervatoři Duncan Centre. V rámci svého studia se účastnil mnoha lekcí významných pedagogů, např. Joe Alegado, Uri Ivgi, Lali Farro, James Harkness, Virginia Spallarossa, Maja Delak, Terri Weikel, Lenka Flory atd.
------------------------------------------------------------
koncert plzeňské kapely ANNEŠANTÉ


Dohromady se dala na divadelním workshopu pořádaným plzeňským divadlem Alfa v roce 2011. Hraje leccos z českého i francouzského šansonu, blues a jazzu. Nejen. Svůj repertoir poskládala z písní vlastních i přejatých, češtinu a francouzštinu střídá třeba s japonštinou, Viana a Fikejzovou seznamuje s Britney Spears...
    
Annešanté hrají a pějí v tomto složení:
kytara: Martin Švantner
akordeon: Jarek Jurečka
kontrabas: Ivan Kudrna
bicí: Jacques Joseph
zpěv: Anna Rauschová

------------------------------------------------------------
Sobota 1. listopadu

 

CHVÍĽA TICHA
Spojenie medzi mužom a ženou v jednom momente, v jednej emócií, v jednom priestore. Harmónia
pohybu v dvoch kvalitách, prepájajúcich chvíľu ticha.
    
choreografie: Michaela Nezvalová
interpretace: Michaela Nezvalová, Lukáš Bobalík
hudba: Arvo Pärt

Michaela Nezvalová
V roku 2004 absolvovala na Konzervatóriu v Košiciach v odbore Tanec. Popri štúdiu účinkovala v Štátnom divadle Košice v predstaveniach Labutie Jazero, Don Quijote, Giselle a Luskáčik. Od roku 2004 do 2010 bola členkou divadla Štúdio tanca v Banskej Bystrici kde účinkovala v trinástich pôvodných tanečných a divadelno-tanečných inscenáciách (Posed, Be bop, Pena dní a i.). Zúčastnila sa na domácich aj zahraničných festivaloch (India, Japonsko, Nemecko, Bosna a Hercegovina, Rakúsko, Poľsko, Taliansko a i.).
Spolupracovala so slovenskými aj zahraničnými choreografmi (Zuzana Hájková, Pierre Nadalde, Olga Cobos, Peter Mika, Stanislava Vlčeková, Tomáš Krivošík, Tomáš Danielis a i.) Popri divadelnej činnosti pôsobila od roku 2008 ako pedagóg klasického tanca na Konzervatóriu J.L. Bellu v Banskej Bystrici. V marci 2012 odpremiérovala vlastný tanečný projekt Farbe die Seele na pôde divadla Záhrada v Banskej Bystrici, s ktorým sa zúčastnila festivalu “4 dni tanca pre vás” v Banskej Bystrici, v divadle Elledanse v Bratislave a v Kulturpark Košice. Od roku 2012 študuje na Vysokej škole múzických umení v Bratislave, odbor Didaktika klasického tanca. Popri štúdiu sa venuje pedagogickej činnosti v divadle Elledanse v Bratislave, kde spolupracuje aj v tanečných projektoch (Fuga, Dunaj v nás, Humor v tanci a i.). Ako choreografka spolupracovala v roku 2014 na hudobno- tanečnom projekte VŠMU Ticho a Chaos.
------------------------------------------------------------
OBRAZY ZE ŽIVOTA ARCIVÉVODY
"Vítejte na výstavě fotografií dvorního fotografa Františka Ferdinanda z Este. Nacházíte se v Šímově
síni galerie umění a designu v Benešově. Přeji příjemnou zábavu."  Rudolf Bruner-Dvořák

tvorba a interpretace: Jan Jirák, Karolína Křížková
hudba: Anežka Horová
scénografie: Jan Jirák, Karolína Křížková, Aneža Horová
světelný design: Anežka Horová

Jan Jirák (1994)
Je absolventem Střední průmyslové školy sdělovací techniky (obor Obrazová a zvuková technika). V současné době studuje na katedře pantomimy HAMU v Praze. Již druhým rokem navštěvuje soukromou Studentskou akademii pod vedením Adama Halaše. Absolvoval stáž na berlínské škole pohybového divadla a artistiky „Die Etage“
Od mládí se věnuje tanci. Z počátku se zabýval latinsko-americkými tanci a následně street dance. Jeho tendence kombinovat styly Break Dance a akrobacii vedla k vytvoření si svého vlastního osobitého stylu, který zároveň rozšiřuje o dovednosti z oboru mimického divadla. Výrazně inklinuje k Novému cirkusu.
Od roku 2009 vyučuje Break Dance v taneční skupině Team GJ. Jako choreograf spolupracuje na různých projektech, kde uplatňuje své zkušenosti z oblasti akrobacie a tance. Režíroval několik akrobatických performancí skupiny EBS (Break Dance, pozemní a párová akrobacie, show).
V současné době se mimo jiné zabývá výzkumem alternativních principů pro zvýšení efektivity tréninku a prevence zranění. Pět let se věnoval klasické kytaře.

------------------------------------------------------------
D.I.P.P. (Dance Improvisation Prepared Piano)
choreografie a interpretace: Michaela Nezvalová
hudba: Marián Zavarský

D.I.P.P. je hudobno-tanečné, improvizačné dielo pre sólo tanec a preparovaný klavír. Napriek určitým
fixným prvkom je toto dielo založené na improvizácii a teda každé jeho uvedenie je iné. Tanečníčka a hudobník sa snažia v relatívne krátkom časovom úseku nájsť svoju úlohu na scéne a prepojiť ju do spoločnej atmosféry. Po hudobnej stránke toto dielo predstavuje jedinečný zvukový svet preparovaných tónov klavíra. Keďže ani žiaden hudobný nástroj rovnakého druhu nie je identický a dokonca ani ten istý nástroj sa nevypreparuje vždy úplne rovnako, pri každom prevedení dostáva dielo novú podobu.

Marián Zavarský (1986)
Je absolventem odboru skladba na Konzervatóriu v Bratislave u Petra Martinčeka (2002 - 2008) a
Vysokej školy múzickych umení u Ivana Buffu (2009-2014). Absolvoval študijnú stáž na Universität fur Musik und Darstellende Kunst vo Viedni u Reinhardta Kargera. Zúčastnil sa kompozičného kurzu "Liszt the Progressive" v rakúskom Eisenstadte s Tiborom Némethom a kompozičného kurzu v českých Trstěnicích s Jeffom Beerom, Clarencom Barlowom, Ivom Medekom.
Jeho diela odzneli na množstve koncertoch a festivaloch doma a v zahraničí. Venuje sa tvorbe inštrumentálnej, vokálnej, elektro-akustickej, mediálnej, filmovej a divadelnej hudby. Aktívne spolupracuje na hudobnej produkcii k projektom súčasného tanca. Je člen zoskupení: DIY Instruments Ensemble, súbor hrajúci na netradičné vyrobené hudobné nástroje a elektroakustického ambientno-noisového projektu LEaD. Je spoluorganizátor projektu Kompozičné laboratórium, koncertno-vzdelávacej platformy v oblasti hudobnej kompozícii na Slovensku.
Pedagogicky pôsobí na Konzervatóriu v Bratislave.
------------------------------------------------------------
PAUSA
------------------------------------------------------------
ŽÍZNĚ
Nespoliehajte sa na smäd. Jedným z rozšírených omylov je, že piť treba až vtedy, keď je človek smädný. Pocit smädu vzniká až pri značnom nedostatku vody v organizme. Taktiež sa odborníci zhodnú na tom, že tekutiny je lepšie prijímať počas dňa pravidelne a v malých dávkach, ako vypiť veľké množstvo naraz. V takom prípade sa totiž veľká časť nevyužitej tekutiny zbytočne vylúči močom…..
Človek celkom bez prísunu tekutín zomrie asi za 5 dní. Pokiaľ človek nemá možnosť piť, veľmi rýchle stráca telesnú hmotnosť a slabne. Pri dlhšie trvajúcej dehydratácii sa dostavujú bolestivé kŕče, môžu sa objaviť duševné poruchy a halucinácie……

koncept a choreografie: Martin Talaga
interpretace: Andrea Vykysalá, Marek Zelinka, Martin Talaga
zpěv: Klára Bulantová
hudba: lidová, Iva Bittová
hudební úprava: Matúš Košút, Michal Sýkora

Martin Talaga (1989)
Pochází ze Slovenska a od roku 2011 je studentem choreografie na KT HAMU. V rámci Nové generace se představil již několikrát a to jako autor tvorby spojující tanec a živý zpěv v jeden fungující celek, např. v choreografii BOI, ve které spolupracuje se slovenskou umělkyní Katarínou Kalivodovou nebo ve své bakalářské práci ŽÍZNĚ.
Od roku 2013 je externím členem souboru Laterna Magika v Praze a je možné ho vidět například v choreografii Antikódy, nebo také v site-specific Věry Ondrašíkové "Spaces Translation". Také spolupracuje s Radimem Vizváry na projektu Divadlo za branou, dále s katedrou pantomimy (Gei-sha) a s katedrou operního zpěvu (Casanova, Zápisník zmizelého).
Díky své účasti na workshopech London Contemporary Dance School, LABAN/TRINITY School v Londýně, ICDW v Praze a na mnoha dalších významných místech tanečního světa neustále rozvíjí své interpretační schopnosti a získává další choreografické zkušenosti.
------------------------------------------------------------
KONCERT Kláry Bulantové
Narodila se v Brně, kde také v roce 2010 absolvovala na Taneční konzervatoři. Stejně jako tanec do jejího života patří i zpěv - zpívá pořád a všude. Formu jejího zpěvu jí dal nejen pěvecký sbor Kampanela, hodiny u Lenky Kadlecové na ZUŠ Jaroslava Kvapila, ale také Vojenský umělecký soubor Ondráš, kde se zamilovala do folklóru. Dále díky způsobení v metalové kapele Decameron se zúčastnila třech ročníků Rockových kurzů a Letní umělecké dílny ve Velkých Losinách, kde navštěvovala kurzy tance a zpěvu.
Po přijetí na HAMU, na obor Pedagogika tance v roce 2011 působila v kapele s názvem Černá bílé, věnující se především africké hudbě. Díky spolupráci s Martinem Talagou na bakalářském vystoupení s názvem Žízně měla možnost skloubit interpretaci lidové písně s jinými styly. V současnosti tančí a zpívá ve Folklórním souboru Rosénka, učí Rytmiku a Lidové tance v Klubu rodičů a dětí v Klecanech, hostuje na koncertech kamarádů a bývalých kolegů z kapel..
------------------------------------------------------------
Neděle 2.listopadu


GRAVITACE TICHA

motto: Právě nepřítomnost ticha v nekonečném universu přitahuje mysl, trápenou hlukem vlastní existence, aby ho hledala.

choreografie: Vendula Poznarová
interpretace: Hannichová, Jakub Sadílek, Tomáš Smička, Ondřej Sochůrek, Martin Talaga
hudba: Aphex Twin, Murcof, Sergej Rachmaninov
kostýmy: Lucie Červíková

Choreografie byla vytvořena v rámci semestrální práce u Jana Kodeta na téma Bolest v metafoře.

Vendula Poznarová (1976)
Pochází z Červeného Kostelce. Začínala v dětském folklorním souboru. Většinu své interpretační kariéry po vzoru rodičů - tanečních mistrů - se věnovala latinsko-americkým tancům. Ukončila ji ve dvaceti letech jako vicemistr České republiky a finalista z mistrovství světa. Novou inspiraci pro další taneční práci začala čerpat na mezinárodních workshopech v Calabrii a při studiu techniky Marthy Graham objevila možnosti nekonečných témat i současného tance.
Původně vystudovala cestovní ruch, ale nyní je již pátým rokem na HAMU a to v magisterském programu oboru choreografie u Jana Kodeta a Mirky Eliášové. V roce 2010 založila taneční studio Contemporary – prostor pro tanec. Vyučuje zde děti scénický tanec, dospělé moderní a současný tanec, staví pro ně choreografie. Chtěla by natočit celovečerní taneční film … a jak sama říká: „Nakonec člověk stejně dojde tam, kam má.“
------------------------------------------------------------
UNI-FORMA
motto: formování-poznání-lačnost-odlišnost-totožnost-utopie


choreografie: Markéta Jandová, Kateřina Stupecká, Helena Šťávová
tančí: Monika Částková, Markéta Jandová, Kateřina Stupecká
hudba: Murcof
pedagogické vedení: Mirka Eliášová, Jan Kodet

Uni-forma byla vytvořena studentkami 5. ročníku choreografie v rámci semestrální práce na téma Fenomén počátku.    

Markéta Jandová (1990)
Studovala na Státní taneční konzervatoři Praha a po čtyřech letech se zaměřila na dějiny umění na esteticko-výchovném gymnáziu. V průběhu střední školy začala působit jako taneční pedagog. Od roku 2009 se věnuje choreografii na HAMU. Jeden rok magisterského studia strávila ve Velké Británii na Falmouth University. Markéta působila také jako externí člen Pražského komorního baletu. Nyní se ve svém 5. ročníku více zabývá tématem dance for camera.

Kateřina Stupecká (1980)
absolvovala v roce 2007 taneční konzervatoř Duncan Centre. Během studia se zúčastnila studijního pobytu na Fontys Dance Academy v Nizozemí, kde působila také jako pedagog současného tance. Dále absolvovala taneční stáž ve skupině Déja Donné (Simone Sandroni, Lenka Flory) v Itálii a ve Francii pod vedením Jeana Gaudina. V současné době studuje choreografii na HAMU pod vedením Jana Kodeta.
Vytvořila několik vlastních choreografií ( Like Glass, Da Capo, Prolog, Sunyata, Kašpar, Teorie Chaosu), z nichž  Da Capo získalo  Cenu Jarmily Jeřábkové na Festivalu Nové Evropy 2008 a v roce 2009 Cenu Sazky za objev v tanci. V roce 2011 byla její choreografie Sunyata nominována na nejlepší taneční inscenaci roku. Po vedením Davida Hintona natočila taneční film s názvem KAŠPAR.
Spolupracuje s L.Duškovou na divadelních představení  Nesladim , Absint a Doppler uváděné v divadle Disk. Interpretačně spolupracovala s Fabrice Ramalingom, s taneční skupinou Nanohach, s Jiřím Heřmanem (Rusalka), Yoshi Oida (Smrt v Benátkách), s Janem Kodetem (Human Locomotion). Je členkou skupiny DOT504 v inscenacích 100 Wounded Tears a Manson a členkou Divadla bratří Formanů  (Obludárium).
Helena Šťávová (1988)
Studium na konzervatoři Duncan Centre v Praze zakončila maturitní zkouškou v roce 2008. V rámci bakalářského studia na HAMU v roce 2010/2011 absolvovala zahraniční stáž na taneční škole Escola superior de danca v Lisabonu a v současné době dokončuje magisterské studium na HAMU.
Během studia spolupracovala v letech 2011-2013 se skladatelskou sekcí na site specific představeních (Jeruzalém, interaktivní projekt Brány,…)a s FAMU na Dance for Camera a Animace ve filmu. Choreograficky se podílela na performancích s hudebním seskupením OEM Arts [objects ' electronics ' music]. Taneční spolupráci navázala se skupinou Nanohach, 420People, DekkaDancers, s režisérkou Magdalenou Švecovou, Petrem Formanem,…
Choreografie: Symbióza (2008), Memento mori (2009), Poselství (2010), Otevřenost bytí (2011), Rozdvojená struktura (2012 )- představení site specific, Genesis (2012, bakalářská choreografie) - divácká cena Siraex 2012, Chiméra (2013), Split structure(2013)- taneční film, Uni- forma (2014).
------------------------------------------------------------
PAUSA
------------------------------------------------------------
GoG
motto: Kdo je GoG? Co je GoG? GoG jsem já. GoG jsi ty. Jsem GoG a jsem Sám.


GoG: Sára Arnstein a Jiří Šimek
light design: Lukáš Benda
obraz „Goga“: Sára Arnstein
provedení projekce: Jiří Šimek
supervize: Lucia Kašiarová, Lukáš Benda, Karolína Hejnová
fotografie: Josef Rabara

GoG je autorské představení volně inspirované knihou GoG (Giovanni Papini).

Využíváme pohybu jako komunikačního prostředku, který kombinujeme se slovem, a naopak. Kdy chceme něco vyjádřit a kdy se naopak vyjádřením bráníme vyjadřování? Jak těžké-lehké je se vyjádřit? Jádro v nás a my v jádru. Já-dro-Já. Jsme jedineční? Je to důležité? Potřebujeme. Neustále. Potřebujeme se. Neustále. Spotřebujeme se. Jednou. Spotřebováváme se a máme potřeby. Jsme lidé. Jediným nepopěrným majetkem mělo by býti vlastní já? Jsme jenom lidé. Bez kompromisů. Slyšíme, vidíme, myslíme, mluvíme. Bez kompromisů. Jsem? Bez kompromisů. Já jsem GoG.


www.facebook.com/jsemgog
jsemgog@gmail.com

Jiří Šimek
Narozen v Táboře. Sudoval tamtéž a úspěšně dokončil Táborské soukromé gymnázium. V průběhu studia na gymnáziu navštěvoval základní uměleckou školu v Bechyni, kde navštěvoval divadelní workshopy Jana Bručka (divadlo Continuo). Poté byl přijat na pražskou DAMU KALD  do Ateliéru Petry Tejnorové. V rámci studia absolvoval workshopy s osobnostmi jako např. Miroslav Krobot, Rostislav Novák, Tomáš Měcháček, Andrea Opavská, Josef Fruček a Linda Kapetanea, Lenka Vagnerová, Vertedance, Halka Třešňáková etc. Měl možnost i užší spolupráce s Petrou Tejnorovou (9. On my shoulders, Pohybová improvizace, Erekce srdce – absolventská inscenace v divadle DISK, Bitva o Jeruzalém – divadlo DISK, Nevina) a Jarem Viňarským (Pohybová improvizace, Erekce srdce), s Jiřím Adámkem (Antikódy, V.Havel) Matijou Solcem (Trash), Tomášem Vtípilem (Jako hůl - inscenovaný koncert, součást absolventského představení v DISKU - Die Young) a dalšími. Má rád Králíčka, Goga a Sáru Arnsteinovou.
Kromě divadla se zabývá Slampoetry, „Vjingem“, střihem videa (tvorba trailerů pro inscenace) a okrajově počítačovou grafikou.
Už sem toho napsal moc tak bude nejlepší, když se přijdete podívat na moji práci, nebo navštívíte některý z těchto odkazů. Nebo se mě zeptáte. Nebo jak chcete.


https://www.divadlodisk.cz/soubory-detail.php?actor=jiri-imek
https://www.facebook.com/jsemgog
Projekty, které vznikly v rámci studia na pražské DAMU v kolektivu mého ročníku.
https://www.divadlodisk.cz/soubory-detail.php?actor=spolecna-prace

Sára Arnsteinová
Je studentka DAMU – KALD v absolventském ročníku pod vedením Petry Tejnorové. V rámci studia absolvovala workshopy s osobnostmi jako např. Miroslav Krobot, Rostislav Novák, Tomáš Měcháček, Andrea Opavská, Josef Fruček a Linda Kapetanea, Lenka Vagnerová, Vertedance, Rasmus Olme, Halka Třešňáková etc. Užší spolupráce s Petrou Tejnorovou (9. On my shoulders, Pohybová improvizace, Erekce srdce – absolventská inscenace v divadle DISK, Bitva o Jeruzalém – divadlo DISK, Nevina) a Jarem Viňarským (Pohybová improvizace, Erekce srdce), s Jiřím Adámkem (Antikódy, V.Havel), Matijou Solcem (Trash, Conflicts-loutková představení), Tomášem Vtípilem (Jako hůl - inscenovaný koncert, součást absolventského představení v DISKU - Die Young) a dalšími.
Má ráda Králíčka, Goga a Jiřího Šimka. Umí mluvit třeba italsky, francouzsky, nebo anglicky. Kreslí a píše a stříhá a běhá a plave a chodí do sauny a recykluje a pije a kouří a všechno ji baví a dělá to ráda.
ŠŤESTÍ, LÁSKA, KAMARÁDI, to má ráda.


https://www.divadlodisk.cz/soubory-detail.php?actor=sara-arnsteinova
https://www.facebook.com/jsemgog
Projekty, které vznikly v rámci studia na pražské DAMU v kolektivu mého ročníku.
https://www.divadlodisk.cz/soubory-detail.php?actor=spolecna-prace