16. 11. 2011 v 19.30 hod. v divadle Disk

02.11.2011 12:32

Trio pro P.S.A.

choreografie: Soňa Kupcová
interpretace: Lenka Reihserová, Petra Brabcová, Slávka Gajerová
hudba: Max Richter
kostýmy: Lenka Reihserová
scéna: Soňa Kupcová
(12min.)

Trio pro P.S.A. je lyrické, abstraktní dílo. Pouto tří lidí inspirované změnami nejen v našich životech. Dílo vzniklo v roce 2009.

 

..................................................................................................................................................................


 

SOLVER

choreografie: Monika Šmídová
interpretace: Monika Šmídová, Jaro Ondruš
software: Andrej Boleslavský (CIANT)
hudba: Alva Noto, Adam J Sporka
kostýmy: Ha Thanh Nguyen
scéna: Anna Krtičková, Jana Kaňková, Vladimír Burian
(10min)

Jedná se o WORK IN PROGRESS představení, které je založeno na propojení umění nových médií (videotracking, software vvvv) s tancem. Hlavní inspiraci nachází ve zkoumání rozdílu mezi lidskou inteligencí a strojem.

Poděkování za odbornou pomoc a poskytnuté zázemí patří především Andreji Boleslavskému - CIANT (Mezinárodní centrum pro umění a nové
technologie), Vladimíru Burianovi (HAMU) a Jakubovi Hyblerovi - IIM (Institut Intermédií).

 

..................................................................................................................................................................

 


Snesu tě

režie: kolektiv
interpretace: Rosalin Hertrich, Bára Mišíková, Linda Petáková
hudba: kolektiv
kostýmy: Mathias Straub
scéna: Mathias Straub
(30 min)

Já jsem. Já dělám. Já umím. Já vím.
Já věřím. Já doufám. Já sním.
Do prdele!

 

..................................................................................................................................................................

 

Děkujeme za podporu: